با ورود و یا ثبت نام وارد انجمن شوید.
X با کلیک روی تبلیغات سایت می‌توانید در تامین بخش بسیار اندکی از هزینه‌های بالای نگهداری این مجموعه با ما سهیم شوید.
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
انتخاب زمان دفاع از پایان نامه اردیبهشت خرداد و تیر ماه 91
نویسنده پیام
VUSNews آفلاین
روبات بیش فعال!
خبرخوان و خبررسان خودکار
*****

-----


ارسال‌ها: 1,369
تاریخ عضویت: فروردین ۱۳۹۰
اعتبار: 0
سپاس‌ها: 0
24 سپاس گرفته‌شده در 22 ارسال
ارسال: #1
انتخاب زمان دفاع از پایان نامه اردیبهشت خرداد و تیر ماه 91
انتخاب زمان دفاع از پایان نامه اردیبهشت خرداد و تیر ماه 91


باسمه تعالی



انتخاب زمان دفاع از پایان نامه اردیبهشت،خردادوتیرماه 91(ویژه دانشجویان پژوهش محور)


با سلام و احترام



به اطلاع کلیه دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات ، حقوق و کنترل که از شرایط لازم جهت دفاع از پایان نامه بر خوردارند می رساند که در اردیبهشت،خردادوتیرماه 91در ساعتهای 10:30-9 ، 12-10:30 صبح و 15-13:30 ، 16:30-15مطابق جدول های زیر جلسات دفاع از پایان نامه برگزار می گردد.

لازم به ذکر است که جهت دانشجویان پژوهش محور (کلیه رشته ها) در هر ساعت امکان برگزاری 3 دفاع بصورت هم زمان وجود دارد.


جدول اردیبهشت ماه


روز

تاریخ

توضیحات

چهارشنبه

27/2/91


شنبه

30/2/91




جدول خرداد ماه


روز

تاریخ

توضیحات

دوشنبه

1/3/91


سه شنبه

2/3/91


چهارشنبه

3/3/91


شنبه

6/3/91


یکشنبه

7/3/91


سه شنبه

9/3/91


چهارشنبه

10/3/91


شنبه

13/3/91


سه شنبه

16/3/91


چهارشنبه

17/3/91


یکشنبه

21/3/91


دوشنبه

22/3/91


سه شنبه

23/3/91




جدول تیر ماه


روز

تاریخ

توضیحات

چهارشنبه

28/4/91

یک زمان در جدول تعریف شود

شنبه

31/4/91

یک زمان در جدول تعریف شود



جهت تعیین زمان دفاع، می بایست پس از هماهنگی با اساتید راهنما و مشاور یکی از زمان های پیشنهادی دانشکده را که از طریق جدول زمان بندی موجود در سیستم اتوماسیون آموزشی دانشگاه ارایه می گردد، انتخاب نمایید.


جدول زمان بندی اردیبهشت ماه از تاریخ 9/2/91 تا تاریخ 12/2/91 فعال می باشد. شما با مراجعه به سیستم اتوماسیون آموزشی دانشگاه شیراز و به روش زیر می توانید نسبت به انتخاب زمان دفاع از پایان نامه خود اقدام نمایید:


پس از ورود به صفحه اتوماسیون آموزشی دانشجویی از میان منوهای موجود، منو مدیریت منابع و برنامه ها را انتخاب نمایید. در صفحه بعد در قسمت شماره مرجع عدد 73 را تایپ نمایید. سپس در صفحه بعد در جدول زمان بندي تعيين تاريخ دفاع از پايان نامه، زمان مورد نظر خود را انتخاب نمایید و کلید تایید را فشار دهید. به این ترتیب شما زمان مورد نظر را در جدول مذکور انتخاب نموده اید.


جدول زمان بندی خرداد ماه از تاریخ 11/2/91 تا تاریخ 15/2/91 فعال می باشد. شما با مراجعه به سیستم اتوماسیون آموزشی دانشگاه شیراز و به روش زیر می توانید نسبت به انتخاب زمان دفاع از پایان نامه خود اقدام نمایید:

پس از ورود به صفحه اتوماسیون آموزشی دانشجویی از میان منوهای موجود، منو مدیریت منابع و برنامه ها را انتخاب نمایید. در صفحه بعد در قسمت شماره مرجع عدد 74را تایپ نمایید. سپس در صفحه بعد در جدول زمان بندي تعيين تاريخ دفاع از پايان نامه، زمان مورد نظر خود را انتخاب نمایید و کلید تایید را فشار دهید. به این ترتیب شما زمان مورد نظر را در جدول مذکور انتخاب نموده اید.

جدول زمان بندی تیر ماه از تاریخ 10/4/91 تا تاریخ 13/4/91 فعال می باشد. شما با مراجعه به سیستم اتوماسیون آموزشی دانشگاه شیراز و به روش زیر می توانید نسبت به انتخاب زمان دفاع از پایان نامه خود اقدام نمایید:

پس از ورود به صفحه اتوماسیون آموزشی دانشجویی از میان منوهای موجود، منو مدیریت منابع و برنامه ها را انتخاب نمایید. در صفحه بعد در قسمت شماره مرجع عدد 75 را تایپ نمایید. سپس در صفحه بعد در جدول زمان بندي تعيين تاريخ دفاع از پايان نامه، زمان مورد نظر خود را انتخاب نمایید و کلید تایید را فشار دهید. به این ترتیب شما زمان مورد نظر را در جدول مذکور انتخاب نموده اید.



ضمنا به اطلاع مي رساند که پيرو نامه شماره 9692/1 تاريخ 16/6/90 تحصيلات تکميلي دانشگاه ، مهلت دفاع از پايان نامه در نيمسال اول 15 بهمن ماه و در نيمسال دوم 31 شهريور ماه مي باشد.

متذکر مي گردد که مهلت اعلام شده به هيچ عنوان قابل تمديد نمي باشد.


جهت حصول اطمینان علاوه بر انتخاب یکی از خانه های جدول (زمانهای موردنظر) می بایست حتماً نامه های زیر را که به تایید استاد راهنما و مشاور شما رسیده است از طریق آدرس الکترونیکی زیر و یا شماره فاکس 6460515 به دانشکده ارسال نمایید.


E-mail:alvand@vu-shiraz.com


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

تذکرات مهم در خصوص انتخاب زمان دفاع:

تذکر 1: مجدداً یادآوری می شود که زمان مورد نظر جهت دفاع از پایان نامه حتماً باید به تایید اساتید مشاور نیز برسد. بدین منظور حداقل یک ماه قبل از دفاع، پایان نامه کامل را جهت مطالعه به ایشان تحویل نمایید.(البته زمان ذکر شده ی یک ماه مطمئناً بستگی به نظر استاد مشاور و نوع ارتباط مورد نظر ایشان دارد.)


تذکر 2 : تایید نهایی زمان انتخابی در جدول زمان بندی توسط تحصیلات تکمیلی دانشکده، منوط به ارائه نامه های فوق می باشد.



چنانچه در بازه زمانی اردیبهشت ماه زمان خود را انتخاب کرده اید حداکثر تا 31 اردیبهشت ماه نسبت به فاکس نامه های مذکور اقدام نمایید. (لطفا دقت نمایید به فرم هایی که پس از تاریخ اعلام شده به دانشکده ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد)

چنانچه در بازه زمانی خرداد ماه زمان خود را انتخاب کرده اید حداکثر تا 16 اردیبهشت ماه نسبت به فاکس نامه های مذکور اقدام نمایید. (لطفا دقت نمایید به فرم هایی که پس از تاریخ اعلام شده به دانشکده ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد)

چنانچه در بازه زمانی تیر ماه زمان خود را انتخاب کرده اید حداکثر تا 14 تیر ماه نسبت به فاکس نامه های مذکور اقدام نمایید. (لطفا دقت نمایید به فرم هایی که پس از تاریخ اعلام شده به دانشکده ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد)



تذکر 3: با توجه به اینکه هر دانشجو فقط در بازه زمانی تعیین شده حق انتخاب دارد و بعد از آن سیستم به طور خودکار مسدود خواهد شد، خواهشمند است پس از اطمینان از زمان مورد نظر جهت برگزاری جلسه دفاع، اقدام نمایید.


تذکر 4: در هر ساعت امکان برگزاری 3 جلسه دفاع وجود دارد لذا هر خانه جدول امکان انتخاب شدن توسط 3 کاربر را دارد.


تذکر 5: فقط دانشجویانی مجاز به دفاع در زمان های پیشنهادی می باشند که از زمان تصویب پیشنهاد طرح تحقیق ایشان در دانشگاه تا زمان دفاع حداقل 4 ماه فاصله باشد.


تذکر 6: قبل از اقدام جهت مجوز برگزاری دفاع لازم است که طرح تحقیق خود را (همان فرم شماره 1 سابق) از طریق سیستم اتوماسیون آموزشی دانشگاه ارسال کرده باشید. در غیر این صورت سیستم به شما مجوز نخواهد داد.

جهت یادآوری بخوانید که:

دانشجویان ورودی 87 و ماقبل آن علاوه بر ارسال دستی فرم شماره (1) حتما از طریق سیستم اتوماسیون آموزشی نیز باید طرح خود را به تایید دانشگاه رسانیده باشند. (رجوع شود به اطلاعیه با عنوان :ارسال طرح پیشنهادی تحقیق ازطریق سیستم اتوماسیون ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی 87 و ماقبل آن (خیلی خیلی مهم( در بخش اطلاعیه های ویژه تحصیلات تکمیلی)


دانشجویان ورودی 88 و بعد از آن می بایست فقط از طرق سیستم اتوماسیون آموزشی فرم خود را به تایید دانشگاه رسانیده باشند. (رجوع شود به اطلاعیه باعنوان: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
در بخش اطلاعیه های ویژه تحصیلات تکمیلی)


بدین ترتیب شما دانشجوی عزیز قاعدتاً تا این مرحله باید موارد زیر را انجام داده باشید:

1-هماهنگی با اساتید راهنما و مشاور جهت روز و تاریخ دفاع

2- ورود به سیستم اتوماسیون آموزشی و جدول انتخاب زمان دفاع از پایان نامه و انتخاب زمان توافقی

3- ارسال فرم هایی که به تایید اساتید راهنما و مشاور رسیده در زمان مقرر

4- هماهنگی با کارشناس حسابداری دانشجویی دانشکده و انجام تسویه حساب کامل

5- بررسی داشتن انتخاب واحد در کلیه نیمسال های تحصیلی تا زمان دفاع (در صورت عدم ثبت واحد پایان نامه با کارشناس آموزشی مربوطه تماس بگیرید)

6- انتخاب نماینده تحصیلات تکمیلی توسط دانشکده (این قسمت توسط کارشناس تحصیلات تکمیلی انجام گرفته و نماینده به دانشجو اعلام خواهد شد البته این کار بعد از انجام کامل موارد بالا صورت می گیرد)


بعد از انتخاب زمان دفاع در جدول به روش فوق و انجام کلیه مراحل اداری که در متن بالا به صورت خلاصه آمده است، جهت درخواست مجوز برگزاری دفاع از دانشگاه می بایست به شرح زیر عمل گردد:



تاکید می شود که : بعد از تکمیل و ارسال فرم های داخلی دانشکده مربوط به زمان دفاع (موارد ذکر شده در بالا) می بایست جهت انتخاب زمان دفاع و دریافت مجوز از طریق سیستم اتوماسیون آموزشی (sess) به شرح زیر عمل نمایند:


1-    با آی دی و پس ورد شخصی وارد سیستم اتوماسیون آموزشی دانشگاه (sess) شده و گزینه "رساله" و سپس گزینه "رساله جدید" را انتخاب نمایید که پس از آن وارد صفحه مربوط به امور پایان نامه ها خواهید شد.

(تذکر: درصورت عدم انجام امور مربوط به تسویه حساب یا مشکلات آموزشی این گزینه غیر فعال می باشد. )


شما قبلاً در این صفحه طرح پیشنهادی را ضمیمه وعناوین فارسی و انگلیسی پایان نامه و اعضای کمیته دفاع تان را مشخص کردید.


2-  در قسمت انتهایی فرم، تاریخ و ساعت ارایه دفاع و مکان خود را وارد نمایید. اتنخاب همه این موارد الزامی است.

در صورتی که موفق به تایپ نشدید از گزینه Tools در بالای صفحه قسمت Pop-up Blocker و سپس Pop-up Blocker Setting را انتخاب و در آنجا آدرس دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
را وارد نمایید.

تذکر مهم: دقت نمایید که تاریخ و ساعتی را که در فرم مذکور تایپ می کنید همان تاریخ و ساعتی است که قبلاً از طریق جدول انتخاب زمان دفاع انتخاب کرده و فرم های مربوط به تایید اساتید راهنما و مشاور آن را برای ما ارسال کردید. در این مرحله هر ساعت و زمانی را به غیر از آنچه قبلاً از طریق جدول انتخاب کردید تایپ نمایید دانشکده در جریان تغییر قرار نخواهد گرفت و عواقب ایجاد هر گونه مشکل اعم از موجود نبودن فضای مناسب و عدم همکاری کارمندان دانشکده در برگزاری دفاع و ... به عهده دانشجو می باشد.

در صورتی که موفق به تایپ ساعت و زمان در مکان مخصوص نشدید مکان نما را در خانه مورد نظر قرار داده و کلید space  را فشار دهید.

3- در قسمت بالای صفحه اطلاعات مربوط به کلمات کلیدی، فایل ورد و پی دی اف پایان نامه و ... را وارد نمایید.

4-    انتخاب نماینده به عهده تحصیلات تکمیلی دانشکده می باشد. به این ترتیب  که ابتدا کارشناس، نماینده تحصیلات تکمیلی را تعیین و به دانشجو معرفی می نماید. در مرحله بعد دانشجو موظف به ثبت نام همان نماینده در فرم الکترونیکی می باشد.


5-     فرم را جهت تایید به اساتید مشاور و راهنما ارسال نمایید. همه اعضای کمیته دفاع شامل استاد راهنما و مشاورین و نماینده تحصیلات تکمیلی باید فرم مذکور را تایید نماید. بعد از تایید اعضای کمیته فرم به صورت اتوماسیونی وارد مرحله بعد شده و در دسترس معاون آموزشی دانشکده قرار خواهد گرفت.

از این مرحله به بعد هیچ گونه تغییری توسط دانشجو امکان پذیر نمی باشد و دانشجو صرفاً می تواند از طریق همان گزینه "رساله" در صفحه اول ورود به سیستم اتوماسیون آموزشی روند ادامه کار و تایید در 1- تحصیلات تکمیلی بخش 2- تحصیلات تکمیلی دانشکده 3-تحصیلات تکمیلی دانشگاه را مشاهده نماید.


.

تذکر بسیار مهم 1: با توجه به روند اداری موجود لازم است به گونه ای زمان بندی نمایید که قطعاً از زمانی که فرم مذکور به دانشگاه می رسد حداقل 10 روز تا زمان دفاع شما مهلت باشد. 10 روز در برنامه نرم افزاری سیستم تعریف شده و امکان تغییر آن به هیچ وجود ندارد.

تذکر بسیار مهم 2: بین زمان تصویب طرح در دانشگاه تا زمان دفاع حداقل 4 ماه باید فاصله باشد. زمان مذکور در برنامه نرم افزاری سیستم تعریف شده و امکان تغییر آن به هیچ وجه وجود ندارد.



با توجه به همه موارد فوق و اتوماسیونی شدن دفاع خواهشمند است در موقع مقرر و دقیقاً طبق روال اقدام نمایید تا همکاران تحصیلات تکمیلی دانشکده شرمنده درخواستهای خارج از موقع شما دانشجوی عزیر نشوند!

در صورت عدم انتخاب زمان دفاع و یا تأخیر در ارسال فرمهای مذکور در تاریخهای معین شده دانشکده هیچ گونه مسئولیتی نسبت به عدم برگزاری جلسه دفاع از پایان نامه ندارد.

*****

نکات مهم در خصوص برگزاری دفاع:

نکته 1: هماهنگی با واحد انفورماتیک دانشکده و در صورت برگزاری جلسه دفاع در تهران هماهنگی با نمایندگی دانشکده در تهران


نکته 2: دانشجویانی که قصد برگزاری دفاع را در نمایندگی تهران دارند، حتماً می بایست چند روز قبل از برگزاری جلسه دفاع، دانشکده و نمایندگی تهران را در جریان قرار دهند. (هر گونه مشکلی از طریق alvand@vu-shiraz.com و یا از طریق فکس 6460515، جهت مدیر تحصیلات تکمیلی قابل بررسی است)



نکته 3:تهیه اعلامیه زمان دفاع با فرمت word

برای اطلاع رسانی به سایر دوستان جهت شرکت در جلسه دفاع از پایان نامه ، اعلامیه برگزاری جلسه دفاع می بایست حداقل7 روز قبل و دقیقاًً با فرمت مشخص و با همان عناوین و به همان شکل که در بخش اعلامیه های دفاع از پایان نامه (یکی از گزینه های اطلاعیه ها) توسط دانشجویان قبلی آمده ، اعلامیه مربوطه را بافرمت wordتهیه و به آدرس زیر ایمیل نمایند تا بر روی صفحه اصلی سایت قرار گیرد.


alvand@vu-shiraz.com


نکته 4: طبق مصوبه شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز مورخ 11/11/88 جلسه دفاع با حضور تمامی اعضای کمیته پایان نامه اعم از اساتید راهنما و مشاور و همچنین نماینده تحصیلات تکمیلی رسمیت می یابد و در غیر این صورت امکان برگزاری جلسه دفاع وجود ندارد.


نکته 5: بنا به ابلاغیه معاونت محترم آموزشی دانشگاه جهت حفظ هر چه بیشتر اعتبار  علمی جلسات دفاع   اجرای نکات زیر الزامی می باشد:

الف- به منظور حفظ نظم پذیرایی، ساده و حتماً در پایان جلسات دفاع ارشد باشد.

ب- از حضور افراد غیر دانشگاهی که پوشش آنها مغایر با اصول اسلامی باشد معذوریم. ضمناً حضور افراد زیر 12 سال تحت هر شرایطی ممنوع می باشد.

ج- هرگونه فیلم برداری و عکس برداری از جلسات دفاع ارشد ممنوع می باشد و فقط در موارد خاص با اجازه و هماهنگی قبلی دانشکده و تنها در پایان جلسه دفاع صورت می گیرد.


نکته 6:  (قابل توجه جهت دانشجویان محترم کلیه رشته ها):


با توجه به قوانین دانشگاه شیراز بخشی از نمره دفاعیه در رابطه با چاپ مقاله و یا طرح تحقیقی مورد حمایت مالی از طرف شرکتها و ارگانهای دولتی یا خصوصی می باشد. جهت کسب اطلاعات دقیق تر خواهشمند است به موارد زیر توجه نمایید:


الف:پذیرش مقاله (ویژه دانشجویان ارشد کلیه رشته ها)

1. پذیرش مقاله در نشریه معتبر داخلی و خارجی و یا کنفرانس های داخلی و خارجی و ثبت اختراع یک نمره از بیست نمره پایان نامه را در فرم شماره 3 (مخصوص استاد راهنما و اعضاء کمیته ) به شرح زیر به خود اختصاص می دهد.


نامه پذیرش: چکیده 25/0نمره- مقالة کنفرانس 1 نمره- مقالة ژورنال 1 نمره


2. ذکرنام استاد راهنما، دانشکده و دانشگاه شیراز در عنوان مقاله الزامی است.


3. مقاله حتماً باید مستخرج از متن پایان نامه باشد.



ب:عقد قرارداد (ویژه دانشجویان ارشد فناوری اطلاعات)

چنانچه طرح تحقیقی مورد حمایت مالی از طرف شرکتها و ارگانهای دولتی یا خصوصی در سطوح دانشکده، استاد راهنما و دانشجو قرار گیرد و منجر به عقد قرارداد گردد، پس از طرح در شورای علمی گروه و تایید، یک نمره از بیست نمره پایان نامه را به خود اختصاص خواهد داد.


ضمناً در خصوص اختصاص یافتن بخشی از نمره پایان نامه به طرحهای تحقیقی کاربردی و با توجه به این که هدف از تصویب این موضوع صرفاً ایجاد انگیزه در جهت کاربردی شدن پایان نامه ها می باشد، مطالب زیر را به اطلاع می رساند:


1. می بایست حداقل مبلغ قرارداد 30 میلیون ریال باشد.


2. حداقل یک فاز از قرارداد و 25% از کل هزینه ها باید قبل از زمان دفاع از پایان نامه پرداخت شده باشد.


3. قبل از دفاع می بایست رونوشت طرح، جهت بررسی و تایید در شورای علمی گروه ارسال گردد.


ب:عقد قرارداد (ویژه دانشجویان ارشد کنترل)

چنانچه طرح تحقیقی مورد حمایت مالی از طرف شرکتها و ارگانهای دولتی یا خصوصی در سطوح دانشکده، استاد راهنما و دانشجو قرار گیرد و منجر به عقد قرارداد گردد، پس از طرح در شورای علمی گروه و تایید، یک نمره از بیست نمره پایان نامه را به خود اختصاص خواهد داد.


مجددا یادآوری می شود که قبل از دفاع می بایست رونوشت طرح، جهت بررسی و تایید در شورای علمی گروه ارسال گردد.



نکته7: ضمن آرزوی موفقیت جهت ارایه دفاعی قابل قبول از پایان نامه تان، لطفاً موارد زیررا به خاطر داشته باشید:

الف: زمانی که جهت دفاع از پایان نامه و ارایه دانشجو در نظر گرفته شده 30 تا 40 دقیقه و جهت سوال و جواب حاضرین 10 دقیقه می باشد. لطفاً برنامه خود را طوری تنظیم نمایید که ارایه و... از زمان مقرر فراتر نرود.

ب: مجری و برگزار کننده جلسه دفاع در واقع خود دانشجو می باشد. این مساله به خصوص در مورد دانشجویانی که قصد برگزاری دفاع را در نمایندگی تهران دارند، مصداق پیدا می کند. جلسه با تلاوت قرآن آغاز و با معرفی و توضیحات استاد راهنما در خصوص دانشجو و پایان نامه ادامه می یابد. سپس دفاع از پایان نامه توسط دانشجو و سوال و جواب حاضرین و نهایتاً مشورت گروه جهت اختصاص نمره و نهایتاً با اعلام نمره توسط نماینده تحصیلات تکمیلی به عنوان ناظر حقوقی، جلسه دفاع خاتمه خواهد یافت.


ج: دانشجویانی که نرم افزار یا امکانات خاصی جهت برگزاری دفاع لازم دارند می بایست 24 ساعت قبل از برگزاری جلسه دفاع با آقای مهندس خرمی یا آقای مرادی در تهران هماهنگی های لازم را انجام دهند.



نکته 8: عملاً بعد از اتمام جلسه دفاع، دانشجو جهت ادامه کار به تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارتباط خواهد یافت، به این معنی که کلیه مراحل تهیه و صحافی پایان نامه و cd مربوطه با نظارت و هماهنگی با سرکار خانم شفیعی در بخش امور پایان نامه های تحصیلات تکمیلی دانشگاه انجام خواهدشد که البته در مورد دانشجویان غیر ساکن شیراز نیز مراجعه حضوری الزامی است.


توصیه می شود بعد از اتمام دفاع، قبل از انجام هر گونه امور اداری حتماً جهت کسب اطلاع از روند فارغ التحصیلی اطلاعیه مربوط را در سایت دانشکده و قسمت تحصیلات تکمیلی مطالعه نمایید.




با آرزوی توفیق روز افزون

مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشکده آموزشهای الکترونیکی

دانشگاه شیراز





دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

۲۴ اسفند ۱۳۹۰، ۱۰:۴۹ ب.ظ
ارسال‌ها پاسخ



موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  کارتهای الغدیر صادر شده تا پایان اردیبهشت ماه 91 و مهلت دریافت آ VUSNews 0 428 ۰۲ خرداد ۱۳۹۱، ۰۲:۰۳ ق.ظ
آخرین ارسال: VUSNews
  کارتهای الغدیر صادر شده تا پایان اردیبهشت ماه 91 و مهلت دریافت آ VUSNews 0 454 ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۰۴:۵۹ ب.ظ
آخرین ارسال: VUSNews
  جلسه دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد آزاده اقبال(فناوری اطلاعات) VUSNews 0 679 ۱۴ اسفند ۱۳۹۰، ۰۷:۲۶ ب.ظ
آخرین ارسال: VUSNews
  جلسه دفاع از پايان نامه کارشناسی ارشد زهرا فرهمندپور(فناوری اط VUSNews 0 527 ۱۳ اسفند ۱۳۹۰، ۰۷:۰۶ ب.ظ
آخرین ارسال: VUSNews
  جلسه دفاع از پايان نامه کارشناسی ارشد نگار عباس آبادی(فناوری اط VUSNews 0 493 ۰۸ اسفند ۱۳۹۰، ۰۶:۰۶ ب.ظ
آخرین ارسال: VUSNews
  جلسه دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد فرناز مستوفی(فناوری اطلا VUSNews 0 628 ۱۹ بهمن ۱۳۹۰، ۰۸:۲۲ ب.ظ
آخرین ارسال: VUSNews
  جلسه دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد ایمان ادیب (فناوری اطلاعات) VUSNews 0 1,139 ۱۵ بهمن ۱۳۹۰، ۰۷:۱۹ ق.ظ
آخرین ارسال: VUSNews
  جلسه دفاع ازپایان نامه کارشناسی ارشد علیرضا بهالگردی(فناوری اط VUSNews 0 640 ۱۴ بهمن ۱۳۹۰، ۰۹:۳۰ ب.ظ
آخرین ارسال: VUSNews