با ورود و یا ثبت نام وارد انجمن شوید.
X با کلیک روی تبلیغات سایت می‌توانید در تامین بخش بسیار اندکی از هزینه‌های بالای نگهداری این مجموعه با ما سهیم شوید.
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
جلسه پنجم درس تست و نگهداری نرم افزار-گروه دوم
نویسنده پیام
fifi آفلاین
فائقه ربانی
دانشجوی فعال
****

دانشجوی کارشناسی ارشد
طراحی و تولید نرم افزار

ارسال‌ها: 61
تاریخ عضویت: مرداد ۱۳۹۱
اعتبار: 0
سپاس‌ها: 10
3 سپاس گرفته‌شده در 3 ارسال
ارسال: #1
جلسه پنجم درس تست و نگهداری نرم افزار-گروه دوم
جلسه پنجم درس تست و نگهداری نرم افزار-گروه دوم - از ابتدای بخش 2.4.2 و تا انتهای بخش 2.5 کتاب
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۵۵ ق.ظ
ارسال‌ها پاسخ

s9170099 آفلاین
نوش آفرین خورسند
در حال پیشرفت
**

دانشجوی کارشناسی ارشد
طراحی و تولید نرم افزار

ارسال‌ها: 4
تاریخ عضویت: اسفند ۱۳۹۱
اعتبار: 0
سپاس‌ها: 0
0 سپاس گرفته‌شده در 0 ارسال
ارسال: #2
RE: جلسه پنجم درس تست و نگهداری نرم افزار-گروه دوم
سلام

1- لطفا function call در تعریف coupling می شه توضیح بفرمایید؟

2- direct case for oo du pairs coupling , indirect درباره پیچیدگی coupling صحبت می شه؟ لطفا توضیح بفرمایید؟

3- روش چهارم fsm که بهترین نوع مختصر توضیح بفرمایید؟ توضیح محتوا رو متوجه نشدم.
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۳۹ ق.ظ
ارسال‌ها پاسخ
farzad3262 آفلاین
صادق تهمتن
در حال پیشرفت
**

دانشجوی کارشناسی ارشد
طراحی و تولید نرم افزار

ارسال‌ها: 4
تاریخ عضویت: آبان ۱۳۹۱
اعتبار: 0
سپاس‌ها: 0
0 سپاس گرفته‌شده در 0 ارسال
ارسال: #3
RE: جلسه پنجم درس تست و نگهداری نرم افزار-گروه دوم
1- عبارت tour with def‐clear sidetrip با tours, but sidetrip has def تفاوتشان را نوضیح دهید؟

2- مفهوم actual parameter با یک مثال در صورت امکان بیان کنید


با تشکر
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۲۹ ب.ظ
ارسال‌ها پاسخ
Reza Safizadeh آفلاین
رضا صفی زاده
کمی تا قسمتی فعال
***

دانشجوی کارشناسی ارشد
طراحی و تولید نرم افزار

ارسال‌ها: 13
تاریخ عضویت: مهر ۱۳۹۱
اعتبار: 0
سپاس‌ها: 0
0 سپاس گرفته‌شده در 0 ارسال
ارسال: #4
RE: جلسه پنجم درس تست و نگهداری نرم افزار-گروه دوم
با سلام خدمت استاد محترم

آیا نوع تعریف کلاس و اجزای آن در یک زبان خاص تاثیری روی Coupling دارد یا خیر؟ (ماننداستفاده از Pointer ها در C++)
آیا نوشتن کد به صورت OOP محض با رعایت کردن حداکثر قوانین در ارث بری ها و ... باعث سخت تر شدن تست می شود یا خیر؟ یعنی Coupling را زیادتر می کند؟

ممنون.
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۵۵ ق.ظ
ارسال‌ها پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Smile جلسه ششم درس تست ونگه داری نرم افزار بخش های 2.6و4.1 گروه اول farnaztafte 3 963 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۲۳ ق.ظ
آخرین ارسال: mehdibolandaftab
  جلسه پنجم درس تست و نگهداری نرم افزار-گروه یک -نیمسال دوم92- 91 / بخش 2.4 و 2.5 کتاب bahiraei 4 1,071 ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۳۴ ق.ظ
آخرین ارسال: sooshianc
  جلسه جهارم درس تست و نگهداری نرم افزار-گروه یک- نیمسال دوم92-91 Saeed Mohammadpour 7 1,486 ۲۶ فروردین ۱۳۹۲، ۰۴:۱۴ ب.ظ
آخرین ارسال: saharomidi
  جلسه دوم درس تست و نگهداری نرم افزار-گروه یک- نیمسال دوم92-91 Saeed Mohammadpour 9 2,150 ۱۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۵۷ ق.ظ
آخرین ارسال: bahiraei
  جلسه سوم درس تست و نگهداری نرم افزار-گروه یک- نیمسال دوم92-91 Saeed Mohammadpour 7 1,360 ۱۹ فروردین ۱۳۹۲، ۰۹:۱۷ ق.ظ
آخرین ارسال: saharomidi
  جلسه دوم درس تست و نگهداری نرم افزارمحدوده سوالات: chapter 1 کتاب - صفحات 3 ا- گروه 2 FAzizi 3 898 ۲۱ اسفند ۱۳۹۱، ۰۷:۴۶ ب.ظ
آخرین ارسال: hinfo92
  اطلاعیه درس تست و نگهداری نرم افزار shr_habibi 0 1,156 ۱۹ مرداد ۱۳۹۱، ۰۳:۲۴ ب.ظ
آخرین ارسال: shr_habibi
Lightbulb تست و نگهداری نرم افزار نيمسال دوم 90-91 - درس دهم shr_habibi 1 820 ۱۹ مرداد ۱۳۹۱، ۰۳:۲۱ ب.ظ
آخرین ارسال: shr_habibi